Όταν τα λόγια συναντούν τις εικόνες, παίρνουν τροφή και γίνονται σκέψεις κι εκείνες με τη σειρά τους λεύτερες πλέον και χωρίς δεσμά, ιχνηλατούν μόνες τους την αυλή των θαυμάτων..! Καλωσήρθες λοιπόν μαζί μου σε τούτη τη μαγική αυλή..!

Αναγνώστες

24 Μαρτίου 2013

ΑΝΤΙ ΠΡΟΛΟΓΟΥ!


Γεια σας φίλες και φίλοι μου!
Από σήμερα ανοίγει μια νέα θεματική ενότητα, ξεχωριστή απ' τη μεγάλη μου κοσμάρα-όπως λέω το άλλο ιστολόγιο-"Αντίθετοι κόσμοι!". Αυτή εδώ η κατοικημένη περιοχή θα λειτουργεί με ρυθμούς υστερόγραφου. Θα περιλαμβάνει μόνο εικόνες που θα τις έχω αλιεύσει απ' το διαδικτυακό χώρο και πάνω σ' αυτές θα 'χω προσαρμόσει τα λόγια που θα μου 'χουν κατσικωθεί στο μυαλό και φυσικά θα μου 'χουν κάνει ιδιαίτερη εντύπωση. Μέχρι σήμερα αυτό το 'κανα απ' το κεντρικό μου ιστολόγιο. Μ' αυτόν τον τρόπο θα 'χω καταφέρει να κρατήσω ένα πολύτιμο αρχείο σκέψεων κι εικόνων που 'χουν γραφτεί και ειπωθεί κατά καιρούς.
Η επεξεργασία της εικόνας βέβαια και των λόγων, θα 'ναι αποκλειστικά δική μου υπόθεση και σε καμιά περίπτωση δε θα υπόκειται σ' αντιγραφή απ' το διαδίκτυο. Μερικές απ' τις εικόνες μπορεί να χρησιμοποιηθούν κι από δικό μου αρχείο. Έτσι πιστεύω πως οι "Αντίθετοι κόσμοι!" μπορούν να συνεχίσουν απρόσκοπτα σ' αυτό που προορίζονται, δηλαδή μέσα από διαλογισμούς να τονίζονται οι διάφορες αντιθέσεις γύρω μας. Βέβαια και μέσα απ' αυτές τις εικόνες υπάρχουν αντιθέσεις! Η διαφορά είναι ότι εδώ αυτές θα εμφανίζονται με λίγα λόγια και χίλιες λέξεις. Κι επειδή αυτό το ιστολόγιο έχει να κάνει με εικόνες και σκέψεις, γι' αυτό το βάφτισα συμβολικά "Παράθυρο στη σκέψη!"
Οι αξιότιμοι επισκέπτες-αναγνώστες-συνοδοιπόροι-φίλοι δεν είναι απαραίτητο να σχολιάζουν κι επειδή είμαι υπέρ της ελευθερίας του λόγου κι όχι της φίμωσης, γι' αυτό τον σχολιασμό δε θα τον φυλακίσω. Κι αφού όταν μιλάω για ελευθερία το εννοώ απόλυτα, γι' αυτό θα μπορεί-όποιος επιθυμεί-ν' αντιγράφει ελεύθερα και χωρίς περιορισμούς οποιαδήποτε εικόνα που θέλει και θεωρεί ότι τον εμπνέει. Έτσι απλά και χωρίς να ειπωθεί καμιά ειδοποίηση-άδεια(κι εννοείται αναφορά της πηγής), γιατί προσωπικά δεν έχω τέτοιες αναστολές. Θεωρώ πως είναι λιγάκι εγωιστικό και τετριμμένο, για να μ' απασχολεί κάτι τέτοιο!
Συνοψίζοντας την παρουσίαση διευκρινίζω και πάλι πως σ' αυτήν εδώ τη μεριά, θα υπάρχουν μόνο εικόνες και λόγια χωρίς αναγραφή κειμένου. Θα 'ναι σαν ένα συμπλήρωμα και μια συνέχεια του άλλου ιστολογίου. Ελάτε λοιπόν κι από δω, και το αντίτιμον του εισιτηρίου είναι το ίδιο. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τον πολύτιμο χρόνο που σπαταλήσατε για να διαβάσετε αυτές τις ανούσιες αράδες και κοπιάστε να περπατήσουμε σ' αυτήν την κατοικημένη περιοχή, ανοίγοντας όλοι μαζί ένα "Παράθυρο στη σκέψη!"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...